علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تقویم میلادی

قرآن7 استادواعظ- گروه بندی ارائه سال تحصیلی

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۶ ب.ظ

سلام به دانش آموزان عزیز کلاس های 702 و 704

همین جوری که تو کلاس هم با هم راجع به گروه بندی های ارائه درس قرآن در طی سال تحصیلی صحبت کردیم بازم اینجا یکسری نکات رو میگم که احیاناً اگر کسی یادش رفته بتونه با اطلاعات کامل این کارو انجام بده.

موضوعات پیشنهادی من برای ارائه که تو کلاس هم براتون مطرح کردم شامل موارد زیر است:

حق الله - حق الناس - حق النفس - حقوق معلم و مدرسه بر دانش آموز - حقوق دانش آموز بر معلم و مدرسه - حقوق گیاهان و جانوارن بر انسان ها - حقوق والدین بر فرزند - حقوق فرزند بر والدین - حقوق دولت بر مردم - حقوق مردم بر دولت

 

راجع به گروهبندی ها یادتون باشه هرگروه حداکثر میتونه سه نفر باشه. البته میشه تک نفری هم باشین ولی برای من کار گروهی خیلی ارزشمنده و دوست دارم گروهی این کارو انجام بدین.

زمان ارائه تون باید حداقل 20 دقیقه باشه که البته اگر زمان بیشتری لازم باشه حتما باید با من بصورت پیام در ارتباط باشین و درخواست خودتونو مطرح کنید تا در صورت ممکن وقتتونو زیاد کنیم.

فایل ارائه بصورت pdf  بصورت مرتب باشه و حداقل یک هفته قبل از تاریخی که برای ارائه تون مشخص کردم حتما باید تمام فایل ارائه شامل فایل pdf و کلیپ های صوتی و تصویری را برای من ارسالشون کنین تا قبل از روز ارائه با هم بتونیم نهایی شون کنیم.

در مورد ارسال گروه ها و موضوع انتخابی هم که همتون میدونین از دیروز ساعت یک تا دوشنبه ساعت 12 شب میتونین ارسالشون کنین. اولویت موضوعات هم با کسانی بود که زودتر پیام بدن. در مورد کسانی هم که پیامی ندن یا دیر اقدام کنن خودم موضوع براشون مشخص میکنم.

اگر احیاناً سوالی داشتین میتونین به آیدی من پیام بدین تا راهنماییتون کنم.

آیدی من برای پیام : @ms0waez

التماس دعا

یاعلی مدد

۹۹/۰۷/۱۶
محمدصادق حجتی واعظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">