علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تقویم میلادی

وقایع اتفاقیه

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۱۰ ب.ظ

با یاد او و برای او

سلام و عرض ادب خدمت خانواده عزیز علامه حلی۵

 

همان‌طور که مستحضر هستید، در شرایطی که کشور درگیر این مساله بیماری شد، از همان ابتدا فعالیت‌ها و آموزش‌های مجازی به صورت همه‌جانبه با زحمات شبانه‌روزی همکاران و اساتید مدرسه برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و برقرار شد که این آموزش‌ها نه‌تنها برای دانش‌آموزان مدرسه بلکه بی‌منت برای همه دانش‌آموزان کشور و استفاده همه عزیزان قرار گرفت و همکاران عزیز در ایام قرنطینه و حتا تعطیلات نوروز با وجود تمام سختی‌ها و پروتکل‌ها و نگرانی‌های مربوط به سلامتی ایشان و خانواده‌هایشان، در مدرسه حاضر بودند و کار ویژه‌ و بی‌نظیری توسط اساتید، مشاوران و کادر مدرسه در این ایام صورت پذیرفت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های مجازی نیز برای سال تحصیلی با قوت بیش‌تر انجام پذیرفت.

 

با اعلام و بخش‌نامه وزارت آموزش و پرورش، قرار بر تشکیل کلاس‌ها در هفته جاری به صورت حضوری شد که به طور قطع مهم‌ترین موضوع برای مسئولین مدرسه، حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز است و به دلیل اهمیت این موضوع، مدرسه با رعایت تمامی پروتکل‌ها به صورت ویژه و حتا فراتر، برای دانش‌آموزان به صورت حضوری آغاز گردید و در این روزها نیز همه مسئولین مدرسه با دغدغه بسیار مضاعفی نگران و پیگیر موارد بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان و همکاران هستند و دانش‌آموزان عزیزی نیز که در مدرسه حضور داشتند با آموزش‌ها و فرهنگ‌سازیِ بسیار خوبِ خانواده‌های عزیز، با رعایت کامل موارد بهداشتی، در مدرسه حضور داشتند.

 

خانواده علامه حلی۵ نه‌تنها در خوشی‌ها و روزهای خوب بلکه در روزهای سخت، کنار یک‌دیگر بوده و مانند همیشه به دنبال به‌ترین اتفاقات برای فرزندان عزیزمان هستیم و هم‌راهِ هم می‌توانیم از این موضوع نیز به خیر و سلامت و عافیت عبور نماییم.

 

تصمیمات و اقدامات لازم نیز مانند گذشته از نظر آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، در راستای بهره‌مندیِ تمامِ فرزندان عزیزمان، چه برای دانش‌آموزانی که با نظر اولیای محترم، از آموزش‌های حضوری استفاده می‌نمایند، چه برای کسانی که به دلایل مختلف، امکان حضور در مدرسه را ندارند و یا خدای ناکرده درگیر بیماری‌های زمینه‌ای هستند، اتخاذ گردیده است و برای برگزاری دوره‌های مجازی مانند گذشته علاوه بر فعالیت‌های حضوری، از هفته آینده برنامه‌ریزی شده است و کادر و اساتید مدرسه مانند گذشته با قدرت و همت بیش‌تر، پیگیر فضای تحصیلی تمام دانش‌آموزان عزیز می‌باشند؛ البته بی‌شک در این بین، نقش و هماهنگیِ اولیای گرامی در تمامی این موارد، بسیار مهم و اساسی است.

 

در پایان لازم می‌دانم از زحمات مدیریت محترم مدرسه، اعضای محترم انجمن اولیا و مربیان، اساتید محترم، معاونین، مشاوران و نیروهای خدماتی مجموعه که در این مدت زحماتِ بی‌دریغی را برای فرزندان عزیزمان متحمل شده‌اند، نهایتِ قدردانی را داشته باشم.

 

هم‌چنین از لطف و اعتماد همیشگی شما اولیای گرامی و دانش‌آموزان عزیز به مجموعه #علامه_حلی۵ که همیشه قدردان و دلسوز، هم‌راهِ این خانواده بزرگ هستید و موارد مختلف را با دغدغه‌مندی و درایت، جهت اعتلای این خانواده بزرگ مطرح می‌نمایید، نهایتِ سپاس را دارم.

 

امیدوارم همیشه در کنار خانواده عزیز، شاد و در سلامت کامل باشید...
 

صدرا سلطانی
معاون آموزشی
دبیرستان دوره اول علامه حلی۵ تهران

۹۹/۰۶/۱۶
صدرا سلطانی

نظرات  (۱۷)

۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۶ مهدیار فردوسی

آقای سلطانی سلام و عرض ادب ببخشید جسارتا آخر سر ما پایه ی هفتم شنبه چیکار کنیم آنلاین یا آفلاین چون هیچی در این خصوص در کانال نگذاشته شده ،⁦✍️⁩⁦✍️⁩🤷

پاسخ:
سلام پست گذاشتیم برای کلاس‌هاتون
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۴۸ یک عدد هشتمی به فروش میرسد

سلام.

 

مرسی که قراره به صورت آنلاین هم برگزار شه کلاس ها

به هر حال سلامتی اولویت اوله =)

سلام خسته نباشید ممنون از زحماتتون

من درست نفهمیدم از هفته بعد کلاس ها به صورت مجازیه؟ یا دوباره حضوری؟

پاسخ:
سلام مجازی

استاد به نظر بنده می توانید در کلاس های حضوری تدریس کنید و آن ها را ضبط و ضبط شده آن ها را با لطف تمام در سایت مدرسه قرار دهید!

استاد از شما و همه کادر مدرسه که در این چند ماه واقعا زحمت کشیدند تشکر میکنم و براتون آرزوی سلامتی دارم. خدا قوت

خیلی ممنون

قطعا تمامی دانش آموزان و والدین آنها قدردان زحمت کادر مدرسه و معلمان محترم می باشد .

خیلی ممنون

۱۷ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۵۱ سید علی حسینی

سلام استاد واقعا ممنونم خیال ما رو  راحت کردید ، چون آموززززززززز زش مجا زی پارسال واقعا عالی بود خسته نباشید

عرض سلام و‌تشکر بابت برگزاری کلاس ها به صورت مجازی

فقط اینکه آیا کلاس ها آنلاین ‌‌به صورت تعاملی بین دانش آموز و استاد هست ؟و اینکه کلاس های حضوری به چه نحو می باشد همچنان زوج و فرد ؟

سپاس فراوان

پاسخ:
سلام
آنلاین
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۰۲ ماهان حاجی اکبری

باسلام خدمت کادر مدرسه واقعا متشکرم از زحمات شما و برگزاری کلاس آنلاین واقعا این کار خیلی از نگرانی هارا برطرف کرد چون اگر نخوایم بریم خب از کرونا به دوریم اما درس چی میشه اگر بخوایم بریم از درس میتوان استفاده کرد ولی خیلی افرادی کلا 5 ماه رو تو خونه بودن و با یک حواس پرتی بسیار بسیار کم به کرونا مبتلا شدن بسیار بسیار ممنون از این کارتون و زحماتی که میدونم به شدت زیاد هست امیدوارم از کلاس آنلاین هم به خوبی کلاس حضوری بتوانیم استفاده کنیم.

با تشکر

ماهان حاجی اکبری

بسیار متشکر. موفق و سلامت باشید

۱۶ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۴۹ سلام استاد مهربان

مرسی واقعا 

با سپاس از آقای سلطانی و معلمان و کادر محترم مدرسه

 سلام ببخشید پایه هفتم روز سه شنبه نیمه حضوری هستش

پاسخ:
سلام اعلام شده

استاد واقعا خسته نباشید

با سلام ممنون از اطلاع رسانیتون فقط لطفا برنامه پایه هفتم رو زودتر اعلام کنید با سپاس

پاسخ:
سلام فردا اعلام می‌شود

استاد دست شما درد نکنه واقعا :)

لطف کردید :)

پاسخ:
آفرین به این قدردانی...

با سلام . یعنی آموزش هم حضوری و هم مجازی در هفته ی آینده هست یا کسی که نمیتونه براش مجازیه

پاسخ:
سلام ایشالا اعلام می‌کنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">