علامه حلی5

ُسازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دبیرستان دوره اول علامه حلی5 تهران
ما این جاییم...
علامه حلی5

سمپادی‌های علامه حلی۵ تهران

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تقویم میلادی

کلاس هنر - فتوشاپ بخش4 - مدرس مشفق

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۵ ق.ظ

آموزش فتوشاپ - بخش 4   حجم: 140 مگابایت

لینک بخش چهارم

توضیحات: در این بخش با موارد زیر آشنا می‌شویم:

با منوی ادیت و مشاهده دقیق کارهای انجام شده در هیستوری فتوشاپ و حرکت به عقب و جلو در دستورهای انجام شده. یادگیری دقیق جای انگشت ها روی کیبورد و استفاده صحیح از فرمان ها بوسیله دکمه های کنترلی. بررسی استفاده از سرچ متن در نوشته های طولانی و جایگزینی با متن جدید. آموزش انواع حالات استفاده از دستور فیل و ساخت کادر با خط دور استروک. بررسی دستورات منوی ادیت و حالات مختلف تغییرات نور و رنگ و حالت سیاه و سفید کردن سند یا لایه ها.

تمرین: روی تصویر بچه، بوسیله استروک قاب درست کنید که سه بخش قابل مشاهده داشته باشد. از روی تصویر زرد باب اسفنجی حفره ها را پاک کنید به شکل های مختلف که در درس توضیح داده شد و حسابی تمرین کنید. روی تصویر هندوانه به وسیله حالات مختلف تنظیم رنگ، وضوح رنگ تصویر و زیبایی آن را دوچندان کنید و یک از قطعه های هندوانه را سیاه و سفید کنید. سپس یک متن روی آن قرار دهید به شکلی که در نمونه ها مشاهده کردید و از حالت تکست خارج کرده و با خلاقیت خود آن را دیزاین کنید. سپس بر اساس توضیحات داده شده از حالات مختلف دست روی کیبورد با دکمه های کنترلی که یاد گرفته اید، از دست خود عکس بگیرید و ارسال کنید و توضیح دهید که با فشردن آن دکمه ها چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

دریافت تصاویر بخش 4 حجم: 620 کیلوبایت


 

 


دریافت نمونه تصاویر PNG   گل‌های متنوع

گل‌های کاربردی برای استفاده در طراحی‌هاتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">